söndag 10 april 2016

Sjyssta lökar!

Javisst.

Jag fick mail om att skaffa sjyssta lökar. Som om de jag har inte duger.

Erbjöds lökar i en massa olika storlekar och former. Små spetsiga eller stora som meloner. Och allt däremellan. Tänk själv.

Tror att jag avstår de där lökarna. Fast priset var inte så fruktansvärt högt... och sjyssta lökar är väl ok.

Vet bara inte var jag ska stoppa dem. De sjyssta lökarna. En del tänker säkert nu att jag ska väl ha dem i behån. Men nej. Det vill jag inte. Eller att det räcker med bara ett litet linne. Andra skulle säkert föreslå topless. Men jag tror inte att något av allt detta blir bra. De ryms inte!

Kanske ska lägga de sjyssta lökarna på is ett tag... nej, i jord, menar jag. Blir som att komma in i en andra blomning. En andra pubertet.

Vill även du ha sjyssta lökar? Kolla då in erbjudandet här. De är verkligen sjyssta... de där lökarna.

Lite sugen blir man ju ändå att stoltsera med lökarna...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...