torsdag 30 oktober 2014

Unnes dagbok - lördag den 18 juni

Lördag den 18 juni.

Svår huvudvärk... tittade nog för länge på tv i natt... hittade en porrkanal som jag inte kunde ta ögonen från. Jädra viga kvinnor det finns och så lena de ser ut om rumpan och det ställe man inte kan nämna i skrift. Konstigt att alla dessa goa kvinnorna alltid gick så bredbent och satt så bredbent. De jag ser i verkligheten går som vanliga människor, kanske har kvinnorna på tv ont för att de rakat sig runt om där nere både härs och tvärs och överallt. Att jag såg att de hade rakat sig berodde på att det var så många närbilder på dem.

Uj... vad det kniper till i skrevet när jag tänker på damerna på tv. Måste nog sitta med benen i kors och andas lugna andetag till knipet går över. Andas lugnt, andas lugnt, andas lugnt... Pungskott, kanske det var jag fick en släng av... har hört att det gör förbannat ont att ha pungskott och det knep ju till på det ställe mamma sa att jag inte skulle bry mig om. Mamma sa alltid att jag skulle ha händerna ovanpå täcket och ögonen nedslagna... för man ska inte pilla på sig själv och inte stirra på lättklädda damer.

Mamma får säga vad hon vill... det är gött att pilla.

Pust, det har varit varmt idag... åkte med min kära bil till grannstaden för att handla lite nya kläder till midsommaren. Ujuj, vad lättklädda kvinns det fanns lösa och lediga i staden. Jag fick pungskott, eller vad det nu var, två gånger... och trodde att jag skulle behöva åka ambulans till sjukhuset för smärtstillande... eller var det klådstillande man skulle ha?

Jag såg ben och ben och ben och bröst och bröst och bröst och rumpor och rumpor och rumpor... och till sist hade jag glömt varför jag hade åkt till staden. Upptäckte när jag var hemma igen att jag inte hade handlat något nytt till min garderob.

Glöm inte systembolaget!


All likhet med verkligheten är bara förbannad lögn och dikt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...