torsdag 9 oktober 2014

Oktober marscherar fram

Oktober. Blev lite trist med massa regn och blåst. Grå himmel och lampa på. Men... så är det ju. Varje år.

Förra lördagen blev i alla fall helt underbar vad gäller vädret. Soligt, blå himmel, ljumma vindar... faktiskt. Tog mig ut i skogen. Tillsammans med kameran. Den ständiga följeslagaren.

Nu finns mycket bilder att redigera. För jag tar mig ju en titt på alla, även om det sedan inte behöver göras något särskilt åt dem för att de ska fungera.

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

Brukar redigera mina bilder allt eftersom jag lägger in dem...tömmer minneskortet även om det bara är 4-5 bilder för det mesta även om jag har plats för hundratals bilder.

Redigerar alltid mina..fast det skulle nog inte behövas egentligen har jag insett :)

Ha så fint.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...