fredag 31 oktober 2014

Halloween, allhelgona och gratulationskort

En mysig Allhelgonahelg och Halloween 
önskas er alla!

Fortsätter min bana med gratulationskort. Har en massa planer för nya varianter. Tankar och idéer ramlar på mig som en rasande snöstorm om vintern. Underbart!

Har även tryckt upp mina egna julkort i år. Det kändes... bra! Blev bra. Men... ska ha en annan som trycker dem nästa gång. 

Jag älskar att få vara kreativ och få utlopp för alla påhitt jag hittar i mitt huvud. Och det är inga dumma påhitt. Tvärtom. Väldigt trevliga sådana. Vänta bara så ska ni få se. Mer kommer framöver. Lite saker måste jag få suga på som på en underbart god karamell.

Halloween firar jag inte. Jag är ingen amerikan. Ingen irländare heller. Jag är svensk med belgiskt ursprung... Däremot firar jag allhelgonahelg. Vet inte hur svenskt det egentligen är men det har längre tradition här i vårt land. Tänder ljus för nära och kära som är på andra sidan. Tänker lite extra på att vara omtänksam.

1 kommentar:

Guldkryckan sa...

Allhelgonahelg är det som gäller här med.

Har gjort julkort själv några ggr men förra året blev det inga alls..inte ens köpta.
Får bli skärpning här...tror jag.
Har ju allt som behövs här hemma.

Ha en fin kväll.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...