lördag 19 juli 2014

Så många bilder

 Trädgården förevigas. Även förfallet. Förfall kan vara vackert. Detta var en pion, som blommade i evigheter i kylan... ni minns väl hur kallt det var ett tag i början av sommaren? Då blommade denna.
Så många bilder. Jag och Min Bästa har varit på utflykter i massor. Jag har sett... och sett... och sett. Så mycket har jag inte sett på alla år tidigare jag bott där jag bor. Alltså på nästan fyra år. Och allt jag ser hamnar oftast i kameran. Många fina bilder har jag. Många. Inte bara på blommor. På allt möjligt.

Det enda som saknas är väl porträtt på mig själv. Det har jag inte. Däremot fina porträtt på Min Bästa.

Förväntar mig också att mina barn och deras respektive ska vilja bli fotade... enligt vad jag tidigare lovat dem. Jag har jättekul med kameran i hand!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...