måndag 21 juli 2014

En tur till Edsbodarna

 Ännu en het dag. Juli är varmt. Biltermometern sa att det var + 29 grader. I skogen var det skönt... lika så vid vattnet vid Edsbodarna.
 De numera så vanliga trollsländorna... som följer mig och Min Bästa.
 Lite oväntat besök vid vattnet i skogen. Fast kanske vet den att all skog var nermejad och att landskapet var öppet.
Fråga mig inte varför jag tog denna bild. Den ville tas. Stenen och trädbiten var motivet... med kom en disig figur i högra kanten. Kanske var det den som några meter senare gjorde att en kvist på marken rörde sig som om någon klivit på den. Och det var inte jag och Min Bästa som klev på den. Absolut inte. Fanns inget djur heller i närheten. Däremot en känsla av att något eller någon följde oss på vägen tillbaka till bilen. Och att denne någon ville vara med på bild.

Klicka på bilderna så visas de större.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...